SWAP MB do Patrol

Nasza idea to niezawodność!!!

Wiemy że samochód jakim jest Nissan Patrol uważany jest za jedną z najlepszych terenówek ze względu na zawieszenie, mosty, ramę, gabaryty. No właśnie a co z silnikiem?? Silnik ZD30 czyli 3.0 DDTi znany jest z nienajlepszych opinii, jest awaryjny a właściciele często szukają kompromisu poprzez montaż innego silnika czyli tak zwany ”swap”. Każdy potencjalny kupiec tego auta zadaje sobie pytanie ”w jakim stanie będzie jego silnik, czy przebieg jest autentyczny i czy nie padnie mi gdzieś na wyprawie”. Na rynku możemy znaleźć wiele ofert związanych z montażem silników v8,BMW czy rb25det.Ceny takich operacji niestety nie są małe a każdy z tych silników ma swoje mankamenty. Dlatego nasza firma wychodzi na przeciw Państwa oczekiwaniom proponując całkowicie nowy projekt jakim jest montaż silnika mercedesa om606. Nie musimy rozpisywać sie na temat tego silnika bo każdy fan motoryzacji na pewno miał przyjemność jeździć lub słyszeć opinie z których słynie silnik mercedesa. Jest to bardzo prosta, wytrzymała konstrukcja która przejeżdża bez remontu milion kilometrów. Następną zaletą jest podatność na wszelki tuning, silnik bez zakucia wytrzymuje nawet 800 KM. Stworzyliśmy ten projekt od podstaw spędzając nad nim wiele czasu, przeprowadzając wiele prób i testów. Wszystkie wykorzystane części do montażu są z najwyższej półki. To nie jest jeden przypadkowy silnik zamontowany w aucie gdzie każdy może to zrobić lecz szereg modyfikacji i nowo zaprojektowanych części. W naszych plikach do pobrania znajdą państwo specyfikacje i wycenę dwóch wariantów proponowanych przez naszą firmę.

Podsumowując:

  1. Mercedes om606 to wymarzone rozwiązanie do zastosowań w wyprawawach i turystyce 4×4. Silnik jest mocny nawet do 220KM – już teraz nigdy nie zabraknie ci mocy podczas wysokich podjazdów lub podczas wyprzedzania TIRa na rosyjskich autostradach. Nie musisz zastanawiać się, czy Twoja wyprawówka nie jest zbyt ciężka lub ma za duże koła? Teraz masz prawdziwe 220 koni mechanicznych – potwierdzone wykresem z niezależnej hamowni.
  2. Silnik ten nie posiada szyny wtryskowej Common Rail to oznacza, że będąc np. w Afryce lub na stepie w Azji, będziesz mógł zatankować każdy dostępny rodzaj oleju napędowego bez obaw, że Twoja szyna wtryskowa za 10 sekund po odpaleniu się zapcha, a Ty zostaniesz z zablokowanym „komputerem” i sygnałem check engine po środku niczego.
  3. Silnik OM606 to także brak tych wszystkich elektronicznych zabawek – EGR, Lambda, komputer i inne „niezbędne” elektroniczne wodotryski, które skutecznie mogą Ci przekreślić jakiekolwiek plany urlopowe lub po prostu nie pozwolą Ci wrócić do domu.
  4. Mercedes OM606 w Patrolu to właściwie jedyny SWAP silnikowy zapewniający kierowcy / podróżnikowi dostęp do oryginalnych części Mercedes w każdym miejscu na świecie. Do tuningu silnika zostały użyte wyłącznie oryginalne części producenta.
  5. Mercedes OM606 to niezawodność rozwiązania. Silnik w obu wariantach mocy nie różni się znacząco od wersji fabrycznej. Zwiększona moc uzyskiwana jest poprzez odpowiednie zaprogramowanie i rozbudowanie sekcji wtryskowych pompy wtryskowej, dodanie intercoolera oraz poprzez dołożenie dodatkowej, oryginalnej turbiny Mercedesa. To rozwiązanie jest niezawodne poprzez swoją prostotę i brak zmian konstrukcyjnych w jednostce głównej w bloku silnika.
  6. Mercedes OM606 profesjonalnie zainstalowany przez firmę Nice Car 4×4 to przede wszystkim Gwarancja. To właśnie Gwarancja 100.000 km lub rok na blok silnika i cały osprzęt silnikowy (kompresor klimatyzacji, alternator, rozrusznik, pompa wspomagania, pompa wody) odróżnia nasze rozwiązanie od innych swapów silnikowych w Nissan Patrol.
  7. Mercedes OM606 to skalowalność. W stałej ofercie Nice Car 4×4 znajdują się silniki Mercedes o mocy 220KM i 450Nm.
  8. Mercedes OM606 to także ekonomika rozwiązania – zapotrzebowanie na paliwo dla silnika 220KM w długim Patrolu w średnim obciążeniu, mierzone na kołach 35” MT BFGoodRich wynosi około 12L/100km w trakcie podróży po autostradzie z prędkością około 100km/h mierzoną poprzez wskaźnik GPS.
  9. Posiadamy pełną wiedzę techniczną oraz przetestowane sposoby połączeń tego silnika ze wszystkimi rodzajami skrzyń biegów od Nissan Patrol. Silnik ten możemy zamontować w każdym modelu Nissan Patrol wykorzystując istniejącą dowolną skrzynię biegów Nissan Patrol.
  10. Estetyka rozwiązania – przykładamy szczególną uwagę do estetyki montażu, poprowadzenia niezbędnych przewodów, zastosowaniu najlepszych materiałów. Dla nas silnik Mercedes pod maską Nissan Patrol musi wyglądać jak wizytówka właściciela auta. Obecność wręcz rajdowej jednostki z trójramienną gwiazdą w komorze silnika zwyczajnie zobowiązuje

Biorąc pod uwagę te główne zalety tego rozwiązania możemy Państwu zaproponować najbardziej ekonomiczne i przystępne cenowo rozwiązanie na rynku, które odróżnia nas cenowo, parametrowo i gwarancyjnie od większości propozycji swapowych do Nissan Patrol na rynku.

Zapraszamy do kontaktu…

Oferta na montaż silnika MB OM606 w samochodzie Nissan Patrol Y61
1 Prace przygotowawcze    
    wyjęcie silnika  
    przygotowanie komory silnika pod swap  
      obspawanie osadzenia łap silnika
      odnowienie komory silnika
      wyciszenie komory
      usunięcie zbędnych wiązek instalacji elektrycznej
      przygotowanie nowej wiązki silnika
2 Silnik OM 606    
    remont główny silnika  
      regenracja i planowanie głowicy
      regeneracja bloku silnika
      nowe pierścienie tłokowe
      regeneracja wtryskiwaczy
      nowy kompletny rozrząd
      nowe panewki główne i korbowe
      komplet uszczelek góry i dołu silnika
    regeneracja osprzętu silnika  
      alternator
      rozrusznik
      pompa wody wymiana
    pompa sterowana elektronicznie ze zmienionymi sekcjami wtryskowymi
    sterownik / moduł sterujący pompą
    obejście wodne na piątym cylindrze
    instalacja nowej chłodnicy oleju
    instalacja nowego intercoolera
    instalacja nowej chłodnicy wspomagania
    instalacja chłodnicy wody wraz z wiatrakami Spal 350 W
    komplet węży silikonowych wzmacnianych dolotowych intercoolera, chłodnicy i turbiny
    turbina o zmiennej geometrii
    Obróbka miski olejowej i skrócenie smoka ssącego
3 Skrzynia biegów z reduktorem i kołem dwumasowym od Patrola 3.0 TD dostarczona przez zamawiającego    
    instalacja kryzy / przejściówki łączącej silnik OM606 z skrzynią
    instalacja nowego docisku, łożyska oporowego oraz wzmacnianej tarczy sprzęgła
    zamiana koła dwumasowego na jednomasowe
    wyważenie dynamicze układu sprzęgającego
4 Prace wykończeniowe    
    wymiana płynów  
      olej silnikowy wraz filtrami oleju i paliwa
      płyn chłodniczy
      płyn wspomagania
      olej w skrzyni biegów i reduktorze
    pasek osprzętu  
    zabezpieczenie wiązek elektrycznych / opeszlowanie
    regulacja / strojenie / wgranie oprogramowania
    pomiar na hamowni
Informacje dodatkowe:
1 Cena kompletnego swapa MB OM606 zawierająca prace i części z punktów 1 – 4. 48 000 zł netto
2 Czas realizacji zamówienia od 7 do 8 tygodni od zamówienia zleceniodawcy
3 Otrzymanie zaliczki od zamawiającego na konto usługodawcy w kwocie 8000 zł stanowi moment rozpoczęcia prac w punkcie 1 do 4
4 Zamawiający przy zdawaniu samochodu otrzymuje protokół zdawczy zawierający stan samochodu przed rozpoczęciem prac
5 Zamawiający przy odbiorze samochodu otrzymuje spis wszystkich częśći użytych do wykonania usługi
6 Kwota kompletnej usługi obejmuje tylko czynności wyżej wymienione
7 Zastosowanie turbiny o zmiennej geometrii ma na celu osiągnięcie większego ciśnienia doładowania i co za tym idzie otrzymanie wyniku na hamowni nie mniejszego niż 220 KM przy jednoczesnym uniknięciu powstawania zjawiska „turbo dziury” dzięki zmiennej geometri łopatek wirnika.
8 Wszelkie dodatkowe prace nie związane z górnym zakresem usługi w punktach od 1 do 4 będą konsultowane i ewentualnie zamawiane przez zamawiającego oddzielnie